Vespa 150s Side confort 1964

 

Vespa-150-S-side-Confort-1964_reparacion_1

 

Un dels vehicles italians amb més transcendència: la Vespa 150 S amb sidecar. Una icona de segle XIX i de la mobilitat, perquè tothom sap el que significa, al llarg i ample de la planeta. Elegància, Disseny i funcionalitat.

Per les seves línies, la seva senzillesa mecànica i les seves prestacions a tan baixos costos d’adquisició i manteniment, la Vespa va aconseguir una popularitat sense igual en la Itàlia de postguerra i, a poc a poc, a tot el món.

 


Història

Històricament la Vespa és un escúter fabricat per primera vegada en 1946 per Piaggio, però particularment aquesta Vespa i Side es va fabricar a Barcelona.

Conduir una Vespa era sinònim de llibertat, àgil exploració de l’espai i facilitat pel tracte humà. El scooter es va convertir en el símbol d’un estil de vida que va marcar una època. La Vespa apareixia de manera impressionant en el cinema, en la literatura i en la publicitat entre els símbols més destacats d’una societat que canviava. Un altre fenomen que acompanyava la Vespa era el viatge d’aventura, on amb el mínim possible de coses i una Vespa es feia rumb cap a una destinació concreta.

La Vespa 150S és per a molts el model més gravat de la marca, rep nombrosos canvis, el motor passa a 150 cc, caixa de canvis de 4 velocitats, seient llarg estàndard i rodes amb pneumàtics de 10 “. Amb admissió directa i 8 CV a 7.500 rpm, el 150 GS podia aconseguir els 100 km / h.

 

Una Vespa restaurada per ClassicCar

Per explicar aquest apartat, ens centrarem en la Vespa i el compartiment del copilot. Vam fer la restauració de la primera per parts, separant l’estructura de metall i col·locant les peces del motor que anàvem aconseguint,  igual que altres elements com les rodes o el manillar.

A més, fèiem proves d’equilibri per comprovar que podia aguantar el pes d’una persona, ja que alguns materials tenien bastants anys. Així mateix, fem servir esprai antioxidant perquè algunes peces recuperaran el seu aspecte original, encara que després també li donaríem una capa de pintura general.

Tampoc podem oblidar els seients, els quals vam haver de demanar complets i a mida perquè acabessin tant a la moto com en el compartiment extraïble. Finalment, col·loquem un suport que feia d’unió entre la moto i el seient exterior, acabem de polir el maleter i ja teníem a punt la nostra Vespa amb sidecar.

En resum, la restauració de la Vespa 150 S va ser un procés meravellòs que ens va permetre portar al present una moto amb molta història i amb un aspecte realment espectacular.

 

 

¡La vespa que pots llogar per esdeveniments!

En resum, la restauració de la Vespa 150 S va ser un procés meravellòs que ens va permetre portar al present una moto amb molta història i amb un aspecte realment espectacular.

Para més informació, post veure el web oficial de Vespa.

 

Contacta avui per llogar

606 269 413